01 липня 2025 року med.biology@pdmu.edu.ua (0532) 56-40-97
На засіданні кафедри обговорили про основні правила дотримання  академічної доброчесності.

Проф. Галина Єрошенко наголосила на обов’язковому дотриманні правил академічної доброчесності.

  Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу ПДМУ під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу. Порушеннями академічної доброчесності згідно Закону України «Про освіту» вважається: академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання.

Етика  та академічна  доброчесність забезпечуються: учасниками освітнього процесу шляхом: утвердження позитивного іміджу закладу, примноження його традицій; дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків; запобігання корупції, хабарництву; збереження, поліпшення та раціонального  використання навчально-матеріальної бази закладу; дотримання спеціальних законів за порушення академічної доброчесності зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей; дотримання норм про авторські права; надання правдивої інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності;

Здобувачі освіти повинні: самостійно виконувати навчальні завдання поточного та підсумкового контролю без використання зовнішніх джерел інформації; особисто бути присутніми на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами. Педагогічні працівники повинні надавати якісні освітні послуги з використанням в практичній професійній діяльності  інноваційних здобутків в галузі освіти; підвищувати професійний рівень шляхом саморозвитку і самовдосконалення; дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики; об’єктивно і неупереджено оцінювати результати навчання здобувачів освіти; здійснювати контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; інформувати здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.